İznik Ultra 2016 – 140K

“İznik Ultra 2016 – 140K” üzerine 10 yorum

  1. Burak çok güzel yazılmış bir yarış raporu olmuş, eline sağlık.
    Benim için yazdıkların için de teşekkürler,

  2. Merhaba.
    Size hurmaları veren kız benim. işinize yaradığına çok sevindim.
    raporunuzu gelecek sene için kendime ders niteliğinde okudum.
    tebrik ederim.

    1. Tekrar geçmiş olsun, umarım daha iyisinizdir. Hurmalar gerçekten işe yaradı (birkaç kişi faydalandı!) Dayanışmanız ve azminiz için sizi tebrik ediyorum. Gelecek sene eminim çok daha iyi bir performans ortaya koyacaksınız. Görüşmek üzere…

  3. Tebrikler Burak. Gerçekten iyi görünüyodun ama parkurda. Çok keyifle okudum raporunu 😊. Nice sağlıklı ultralara…

Bir Cevap Yazın

